Un inceput vesel de martie

Cu ocazia zilei de 1 martie, Sabrina (sora mea, pentru cei care nu o stiu) a avut de facut cateva martisoare handmade, ori pe acolo. Asa ca in seara de 29 februarie stateam sa coc inimioare!!! De ce? Pai stati sa vedeti doar ce minunatii de martisoare homemade am facut:

Dar stati sa vedeti cum m-am amuzat in toate etapele „creeri” acestor „opere de arta”…

 

P.S. : „Imi pare rau ca acest post a aparut atat de tarziu (10 marie) insa wordpress-ul mi-a facut ceva figuri, asa ca…”

 

Acest articol a fost publicat în amuzante, funny, ping, Uncategorized, zambete și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

